AD (728x60)

Tuesday, October 20, 2015

Kenapa perlu memilih perniagaan Ice Blended?

Share & Comment
Semakin hari, kos sara hidup semakin meningkat naik. Walaupun ramai yang sudah bekerja lebih masa, ramai yang mengatakan bahawa gaji sebulan mereka masih tidak mencukupi setelah menolak semua perbelanjaan bulanan. Usah mengeluh dan terus merungut mengenai kos sara hidup yang makin tinggi, kerana ianya takkan mampu menyelesaikan sebarang masalah yang kita hadapi.

Alhamdulillah, ramai yang semakin sedar dan mula mengambil tindakan  bagi menyelesaikan masalah ini. Kos sara hidup dan keadaan ekonomi yang tidak menentu sekarang, membuatkan ramai yang memilih untuk mula berniaga bagi menambah pendapatan. Kebelakangan ini, saya mendapat call/pm/whatsapp paling tinggi adalah mengenai Pakej Ice Blended yang bernilai RM900.




KENAPA PERLU MEMILIH PERNIAGAAN ICE BLENDED?

  1. Perniagaan Ice blended adalah perniagaan yang paling mudah untuk dimulakan. Anda tidak perlu risau untuk mencari kedai yang besar dan penig memikirkan sewa kedai, malah anda boleh mula berniaga hanya di hadapan rumah anda sendiri. Hanya perlukan meja, plugpoint dan sumber air yang sudah semestinya ada di rumah anda!
  2. Serbuk Ice Blended adalah serbuk yang tahan lama, kebanyakkannya mempunyai tarikh expired selama setahun untuk setiap packaging 1kg. Jadi perniagaan Ice Blended adalah perniagaan yang low cost and low risk kerana bahan-bahan yang digunakan selamat, tahan lama, dan jarang berlakunya pembaziran.
  3. Pergi saja ke mana-mana tempat yang menjual ice blended, hampir kesemuanya mempunyai pelanggan yang ramai. Tak kira dari tempat rumah, pasar malam atau tempat sehebat coolblog, pasti mereka mempunyai pelanggan yang ramai kerana ice blended adalah sesuatu yang diminati ramai tidak mengira usia. Keadaan cuaca Malaysia yang panas menyebabkan ice blended mendapat sambutan ramai.
  4. Ramai yang mengetahui bahawa perniagaan food & beverage adalah perniagaan yang terjamin dari segi jualan setiap hari. Secara umumnya, manusia memerlukan makanan dan minuman setiap hari. Jadi Ice Blended adalah salah satu produk yang mudah dijual dan menguntungkan. Keuntungan jualan ice blended mampu mencecah sebanyak 50-60%!

Ramai yang berminat ingin memulakan perniagaan tapi mereka tidak tahu bagaimana. HanaQueen Station menyediakan khidmat training untuk mereka yang baru ingin memulakan perniagaan secara percuma.

Mereka boleh datang terus ke kiosk HanaQueen Station untuk belajar secara lebih lanjut mengenai perniagaan ice blended ataupun HQS akan beri manual training hard copy bagi mereka yang tinggal jauh dari Negeri Sembilan.

HQS sentiasa memantau dan mengambil berat peniaga -peniaga yang mengambil pakej perniagaan. Jadi anda tidak perlu khuatir sekiranya tiada pengalaman, kerana kami akan membimbing anda dari kosong sehingga perniagaan anda mampu untuk berkembang dengan sendirinya.

Dengan modal serendah RM900, anda boleh memulakan perniagaan ice blended anda dengan mudah.

Check link ini: Pakej Ice Blended RM900 atau anda boleh call/sms/WhatsApp ke 019-6183022 untuk pertanyaan lebih lanjut.


Tags:

Written by

I was the founder hanaqueen station and also the author of this blog. We offering variety of delicious ready-to-foods and drinks such as Ice Blended, Waffle, Sweet Corn, Fries, Hot Dog Bun and many else

0 comments:

Post a Comment

 

My Instagram

Location

123movies
google maps for free

Popular Posts

Recent Posts

Why to Choose HanaQueen?

HHANAQUEEN STATION OFFER A VARIETY OF PACKAGES FOR THOSE WHO WANT TO START A BUSINESS. YOU JUST NEED TO FIND THE BEST LOCATION TO RUN YOUR BUSINESS AND WE WILL PROVIDE ALL EQUIPMENT TO START YOUR BUSINESS INCLUDING FREE TRAINING.

YOU CAN START YOUR BUSINESS UNDER OUR NAME OR BUILD UP YOUR OWN BRAND. OUR BUSINESS IS FRESH AND FOCUSED, CONSISTENTLY DELIVERING NEW IDEAS. THIS IS NOT AN 'ADD ON' BUSINESS - WE ONLY PROVIDE GREAT SERVICES TO OUR CLIENTS. IT’S WHAT WE DO AND WE LOVE IT..

Copyright © HANAQUEEN STATION | Designed by SirArtwork