AD (728x60)

Friday, November 7, 2014

HanaQueen Station

Share & Comment
Bismillahhirrahmannirrahim,

Qida Paradigm Enterprise sebelum ini memulakan perniagaan kedai serbaneka pada tahun 2012. Pada hujung 2013, kedai serbaneka telah di pindahkan ke syarikat baru untuk meberi ruang kepada syarikat ini menceburi bidang Food & Beverage (F&B) iaitu KIOSK HANAQUEEN STATION.

Kiosk HanaQueen Station bertempat di No 11, Jalan College Height 1, Taman College Height, 70400 Seremban, Negeri Sembilan. HanaQueen Station menyasarkan pasaran luar bandar seperti berdekatan dengan taman perumahan, felda dan kampung di mana  di kawasan ini pelanggan susah untuk mendapatkan 4 menu utama kami iaitu Ice Blended, Waffle, Hot Dog Bun dan Sweet Corn


Di kiosk ini juga  terdapat menu sampingan seperti ayam goreng, ayam popcorn, hotdog jumbo cheese, chicken satay, nugget tempura, ayam gunting dan pelbagai lagi yang akan diperkenalkan secara berperingkat. Malah, anda juga mampu berjimat cermat dengan pembelian Combo di HanaQueen Station.



Antara menu special yang terdapat di HanaQueen Station adalah Ubi Goncang Waka-Waka, yang menjadikan kentang goreng sebagai produk utama. 
Fries ini akan di adun dengan perencah aroma yang mempunyai rasa yang sangat sedap.

Setiap pelanggan yang singgah ke rangkaian HanaQueen Station akan mendapat kelebihan di mana mereka boleh membuat pilihan perisa terhadap makanan ringan yang mereka nak. Ada 5 jenis perisa kegemaran rakyat Malaysia yang terdapat di HanaQueen Station  iaitu  BBQ, Cheese, Ayam, Pepper dan Hot & Spicy.



HanaQueen Station akan beroperasi setiap hari dari pukul 1 petang sehingga 10 malam untuk hari Isnin hingga Jumaat. Manakala pada hari Sabtu dan Ahad, HanaQueen Station akan beroperasi pada jam 10 pagi sehingga 10 malam. 


HanaQueen Station menghargai setiap pelanggan setia yang sentiasa berkunjung dan terus memberi sokongan tanpa henti. Setiap pembelian atas RM5, pelanggan berpeluang untuk mendapat 1 cop, dan setelah penuh sebanyak 10 cop, anda akan mendapat 1 Ice Blended Large secara PERCUMA!!


Jemput singgah ke HanaQueen Station sekarang! :)



Tags:

Written by

I was the founder hanaqueen station and also the author of this blog. We offering variety of delicious ready-to-foods and drinks such as Ice Blended, Waffle, Sweet Corn, Fries, Hot Dog Bun and many else

2 comments:

  1. Owh got it.. Sedap juga itu package.

    ReplyDelete
  2. yeayyy, nnti opi nak singgah seremban, opi nak singgah hanaqueen station :)

    ReplyDelete

 

My Instagram

Location

123movies
google maps for free

Popular Posts

Recent Posts

Why to Choose HanaQueen?

HHANAQUEEN STATION OFFER A VARIETY OF PACKAGES FOR THOSE WHO WANT TO START A BUSINESS. YOU JUST NEED TO FIND THE BEST LOCATION TO RUN YOUR BUSINESS AND WE WILL PROVIDE ALL EQUIPMENT TO START YOUR BUSINESS INCLUDING FREE TRAINING.

YOU CAN START YOUR BUSINESS UNDER OUR NAME OR BUILD UP YOUR OWN BRAND. OUR BUSINESS IS FRESH AND FOCUSED, CONSISTENTLY DELIVERING NEW IDEAS. THIS IS NOT AN 'ADD ON' BUSINESS - WE ONLY PROVIDE GREAT SERVICES TO OUR CLIENTS. IT’S WHAT WE DO AND WE LOVE IT..

Copyright © HANAQUEEN STATION | Designed by SirArtwork