AD (728x60)

Wednesday, December 31, 2014

PAKEJ WAFFLE RM1200

Share & Comment
**PAKEJ PERNIAGAAN WAFFLE TERMURAH!!**




Waffle adalah salah satu makanan snek yang menjadi kegemaran ramai rakyat Malaysia. Buktinya, di setiap pasar raya dan juga berdekatan dengan kawasan tumpuan ramai seperti stesen bas/ KTM/ LRT/ Universiti pasti ada yang menjual waffle. Rasa waffle yang rangup, lembut dan juga manis membuatkan permintaan terhadapan makanan ini cukup tinggi. 

Maka sudah terbukti, perniagaan waffle juga pasti memberi keuntungan yang agak lumayan. Sekiranya anda menggunakan strategi yang betul seperti kawasan yang strategik seperti lokasi tumpuan ramai, pemasaran yang berkesan terutamanya promosi awal perniagaan, konsep dan juga penampilan waffle yang unik seperti waffle yang cantik, aroma yang menarik pelanggan dan juga penyediaan waffle yang bersih dan cermat pasti dapat menjamin perniagaan anda.



Harga pasaran waffle sekarang adalah dalam lingkungan RM3.00-3.50 bergantung pada kadar kos anda sendiri. Di HanaQueen Station, harga sekeping waffle adalah RM3.00,  dan tambahan RM0.50 untuk campur perisa. 

Memberi pelanggan pilihan lebih untuk memilih  perasa adalah salah satu strategi untuk menarik pelanggan untuk terus datang lagi. Bagi saya, sekiranya kita mampu beri lebih dan tidak berkira dengan pelanggan, Insyaa-Allah, pulangan yang kita bakal dapat juga lebih luas. The more you give, the more you get. 

Kiraan kasar keuntungan waffle di HanaQueen Station adalah dalam RM1.50 sekeping. Sekiranya lokasi perniagaan dan pemasaran yang betul, anda mampu mencecah jualan melebihi 100 keping. Waffle adalah antara makanan yang mendapat sambutan hangat di HanaQueen Station. Kami mampu membuat jualan di antara 2-4kg tepung sehari. 

Berikut adalah detail apa yang anda akan dapat dalam pakej perniagaan Waffle ini yang berharga RM1200

a) Machine waffle double electric (Verly)
b) Tepung waffle 24kg
c) chocolate jam 1kg
d) Peanut jam 1kg
e) Strawberry jam 1kg
f) blueberry 1 jam kg
g) home made Kaya 1kg








Mulakan perniagaan waffle menggunakan JENAMA ANDA SENDIRI dengan modal serendah RM1200 sahaja!

Dalam keadaan ekonomi yang tidak menentu sekarang, ramai yang cuba mencari sumber pendapatan kedua dengan berniaga. Maka #hanaqueenstation menawarkan harga PAKEJ PERNIAGAAN WAFFLE PALING RENDAH DI MALAYSIA!

TIADA PENGALAMAN BERNIAGA??

KAMI ADA FREE CONSULTATION DAN TRAINING cara-cara berniaga dan membuat waffle untuk setiap pembelian. Jadi anda tidak perlu risau sekiranya tiada pengalaman dalam berniaga.

HUBUNGI KAMI SEKARANG


WhatsApp Cik Hana-019-6183022: https://api.whatsapp.com/send…

(p/s: new update on 14/12/2021)

Tags:

Written by

I was the founder hanaqueen station and also the author of this blog. We offering variety of delicious ready-to-foods and drinks such as Ice Blended, Waffle, Sweet Corn, Fries, Hot Dog Bun and many else

0 comments:

Post a Comment

 

My Instagram

Location

123movies
google maps for free

Popular Posts

Recent Posts

Why to Choose HanaQueen?

HHANAQUEEN STATION OFFER A VARIETY OF PACKAGES FOR THOSE WHO WANT TO START A BUSINESS. YOU JUST NEED TO FIND THE BEST LOCATION TO RUN YOUR BUSINESS AND WE WILL PROVIDE ALL EQUIPMENT TO START YOUR BUSINESS INCLUDING FREE TRAINING.

YOU CAN START YOUR BUSINESS UNDER OUR NAME OR BUILD UP YOUR OWN BRAND. OUR BUSINESS IS FRESH AND FOCUSED, CONSISTENTLY DELIVERING NEW IDEAS. THIS IS NOT AN 'ADD ON' BUSINESS - WE ONLY PROVIDE GREAT SERVICES TO OUR CLIENTS. IT’S WHAT WE DO AND WE LOVE IT..

Copyright © HANAQUEEN STATION | Designed by SirArtwork