AD (728x60)

Thursday, July 20, 2017

Pakej Barangan Serbaneka RM1000

Share & Comment
Kepada anda yang berminat untuk memulakan perniagaan barangan serbaneka RM2 atau peniaga kedai runcit yang perlukan barang-barang serbaneka di kedai anda, HanaQueen Station boleh membantu anda untuk dapatkan stock murah dan berkualiti. Khidmat nasihat akan diberikan secara PERCUMA.

Anda tidak perlu mengeluarkan modal yang besar untuk memulakan perniagaan ini. Modal permulaan serendah RM1000 anda sudah boleh menjadi usahawan. Kami tidak meletakkan minimum order kuantiti yang besar bagi setiap barang (yang kebiasannya kebanyakan syarikat-syarikat lain memerlukan minimum order yang tinggi dan melibatkan kos yang sangat besar). Ada lebih 1000 jenis barang serbaneka kesemuanya. 

Pakej ini sesuai untuk mereka yang baru ingin berjinak-jinak di dalam dunia perniagaan. Pakej ini sesuai untuk peniaga pasar malam, ekspo, uptown, atau pun pasar pagi. Keluasan tapak untuk pakej ini adalah dalam anggaran 10x10'. Sekiranya tapak lebih besar, maka modal juga perlu ditambah untuk barang yang lebih banyak.





PAKEJ BARANGAN SERBANEKA (RM 1000)  

Setiap item berharga RM1.60
Min order untuk setiap item adalah 5 pcs
Jumlah barang untuk harga RM1000 = 625 pcs
Barang akan dipilih oleh pihak kami.


Harga pakej adalah tidak termasuk kos penghantaran bagi Semenanjung Malaysia dan Sabah dan Sarawak.


Harga kos bagi setiap barang adalah RM1.60. Anda boleh memulakan perniagaan dengan menjual 2 barang RM5 atau 1 barang RM3. Keuntungan bersih bagi setiap barang adalah RM0.90-RM1.40.



BAGAIMANA UNTUK MEMBUAT PESANAN?


Langkah 1
Call/WhatsApp: 019-6183022 Hana untuk maklumat lanjut berkenaan pakej perniagaan. Sila sertakan nama, email, lokasi, dan pakej niaga yang anda berminat untuk memudahkan urusan.

Langkah 2
Kami akan email official quotation kepada anda. Tunggu sehingga anda mendapatkan quotation daripada kami sebelum membuat bayaran.

Quotation yang kami sediakan berdasarkan stok barang yang ada pada masa tersebut.

Pihak kami BERHAK menukar dengan barang lain jika tiada stok selepas anda membuat pembayaran.

Ada warranty tukar barang jika anda tidak berpuas hati dengan barang yang kami beri atau barang tersebut tidak terjual.

Jadi jangan risau jika barang yang anda terima berlainan dengan quotation yang kami email.

WAJIB! Baca terma dan syarat yang di sertakan bersama quotation.

Langkah 3
Buat pembayaran ke akaun seperti yang dinyatakan. Kami tidak akan bertanggungjawab jika anda menggunakan akaun selain yang ada dalam quotation dan wang tidak sampai kepada kami.

Apabila anda membuat pembayaran, pihak kami beranggapan anda telah SETUJU berurusan dengan kami mengikut tatacara dan syarat syarat yang kami tetapkan. Jadi sebarang pertikaian / tarik diri / minta refund tidak akan di layan. Sila baca web ini dengan lengkap sebelum membuat pembayaran.

Langkah 4
Tunggu pengesahan bayaran dan maklumat penghantaran (tracking number) daripada kami.

Langkah 5
Barang akan sampai kepada anda melalui Pos Malaysia / Lori / Van.

Jangka masa penghantaran dalam 7 hari bekerja tetapi kadang kadang terlewat bila kami proses order yang banyak. Jadi rancang betul-betul tempahan anda dan berbincang dahulu dengan pihak kami. 



Tags:

Written by

I was the founder hanaqueen station and also the author of this blog. We offering variety of delicious ready-to-foods and drinks such as Ice Blended, Waffle, Sweet Corn, Fries, Hot Dog Bun and many else

0 comments:

Post a Comment

 

My Instagram

Location

123movies
google maps for free

Popular Posts

Recent Posts

Why to Choose HanaQueen?

HHANAQUEEN STATION OFFER A VARIETY OF PACKAGES FOR THOSE WHO WANT TO START A BUSINESS. YOU JUST NEED TO FIND THE BEST LOCATION TO RUN YOUR BUSINESS AND WE WILL PROVIDE ALL EQUIPMENT TO START YOUR BUSINESS INCLUDING FREE TRAINING.

YOU CAN START YOUR BUSINESS UNDER OUR NAME OR BUILD UP YOUR OWN BRAND. OUR BUSINESS IS FRESH AND FOCUSED, CONSISTENTLY DELIVERING NEW IDEAS. THIS IS NOT AN 'ADD ON' BUSINESS - WE ONLY PROVIDE GREAT SERVICES TO OUR CLIENTS. IT’S WHAT WE DO AND WE LOVE IT..

Copyright © HANAQUEEN STATION | Designed by SirArtwork