AD (728x60)

Saturday, October 21, 2017

PAKEJ JAGUNG & HOTDOG BUN RM1200

Share & Comment
Ramai yang sudah sedia maklum bahawa jagung cawan ataupun cupcorn/sweetcorn merupakan salah satu makanan yang popular di Malaysia. Sweetcorn ini mudah didapati di mana-mana sahaja tak kira di pasar raya, pasar malam, RnR, station bus dan hakta di gerai tepi jalan sekali pun membuktikan pasaran jagung cawan ini amat luas.



Perniagaan jagung cawan ini amat mudah, anda hanya memerlukan pengukus, jagung, planta, garam, dan bekas untuk kacau semua bahan-bahan sehingga sebati. Untuk lebih kreatif, anda boleh menambah susu pekat, mayonis, coklat ataupun madu. Keuntungan perniagaan jagung ini adalah sebanyak 50% untuk setiap satu cawan.

Pakej perniagaan sweetcorn dari HanaQueen Station (HQS) adalah pakej basic bagi mereka yang ingin memulakan perniagaan dengan modal yang rendah dan menguntungkan. 

Oleh kerana pengukus yang digunakan adalah pengukus 2 tingkat, maka HQS memperkenalkan menu yang boleh dijual sekali dengan jagung cawan iaitu Hot Dog Bun Cheese. Hot Dog Cheese akan dikukus di dalam pengukus yang sama, roti akan dibakar sekejap dan anda boleh menggunakan resepi tersendiri untuk menambah keunikkan product anda.





Antara barang-barang yang anda akan dapat di dalam Pakej Cup Corn Dan Hot Dog Bun RM1200 ini adalah:

  1. Mesin Steamer ( 2 tingkat)
  2. Dapur Elektrik
  3. Plastic Burger (200pcs)
  4. Fryer pan
  5. Cup jagung 1 set (200pcs)

Call/SMS/Whatsapp ke 019-6183022 untuk maklumat lanjut mengenai pakej perniagaan HanaQueen Station.
Tags: ,

Written by

I was the founder hanaqueen station and also the author of this blog. We offering variety of delicious ready-to-foods and drinks such as Ice Blended, Waffle, Sweet Corn, Fries, Hot Dog Bun and many else

1 comments:

 

My Instagram

Location

123movies
google maps for free

Popular Posts

Recent Posts

Why to Choose HanaQueen?

HHANAQUEEN STATION OFFER A VARIETY OF PACKAGES FOR THOSE WHO WANT TO START A BUSINESS. YOU JUST NEED TO FIND THE BEST LOCATION TO RUN YOUR BUSINESS AND WE WILL PROVIDE ALL EQUIPMENT TO START YOUR BUSINESS INCLUDING FREE TRAINING.

YOU CAN START YOUR BUSINESS UNDER OUR NAME OR BUILD UP YOUR OWN BRAND. OUR BUSINESS IS FRESH AND FOCUSED, CONSISTENTLY DELIVERING NEW IDEAS. THIS IS NOT AN 'ADD ON' BUSINESS - WE ONLY PROVIDE GREAT SERVICES TO OUR CLIENTS. IT’S WHAT WE DO AND WE LOVE IT..

Copyright © HANAQUEEN STATION | Designed by SirArtwork